Sunday, February 28, 2010

Pysselträffar og hjemmeside

Det er mye som skjer på pysselfronten for tiden.

1) Pysseltreff i Ö-vik 20-21 mars
2) Pysseltreff i Umeå 24 april
3) Pysseltreff i Umeå 22-23 mai
4) Pysselforeningen har fått hjemmeside som Maria og jeg har jobbet med - mest Maria, jeg har bare gjort litt grafisk.

I mars er det CC hos JPhobby og jeg har bestilt kit, håper resten av familien lar meg sitte og leke på rommet mitt, har ikke blitt så mye av det i disse OL_tider, men i dag er det slutt med OL, og kanskje blir det masse tid på kvelden. Mars er også den siste måneden jeg er hjemme hver dag, fra og med 1 april begynner jeg å jobbe to dager i uke og T skal väre hjemme to dager, så da blir det enda mindre mulighet til pyssel på dagtid (har ikke värt så mye tid tidligere heller når T er på dagis 25 timer og jeg skal jobbe 10 timer og lille A trenger jo litt tid også.

No comments:

Post a Comment