Monday, April 19, 2010

Jeg savner mitt Scrapbook Nook kit

Det ble sendt for lenge siden men det har ikke dukket opp. Jeg vet att det kommer lite post på grunn av vulkanasken, men likevel, det skulle ha värt her for leeenge siden. 

Pysselinspirasjonen har värt på bånn noen dager, etter Brunsons cc mistet jeg piffen og den har ikke kommet tilbake. Har sittet mange kvelder og sett på Magdas scrapfeber papir og kommer ikke igang. Ikke engang rydding av bordet hjalp. Har sett på skisser, masse andre LOer, og virkelig forsökt å få inspirasjon, men den er bare borte, håper den kommer tilbake til helgen for jeg kan jo ikke väre slöv på årets siste store pysseltreff for min del. Jeg misser jo den her i Umeå som er på Kulturnatta, da skal vi jo till Uppsala i bryllup. Mye tyder på at jeg faktisk kan misse höstens Öviktreff. T skal til BRASIL og jeg må väre hjemme med to barn ser det ut som. 

2 comments:

  1. Men skiiit åxå, det kittet som var så fint.

    ReplyDelete
  2. Jag har inte heller fått mina vinster från Stellas cc. Det skickades tydligen den 1 april, men ingenting har hittat hit... Är det någon på Posten i Umeå som stjäl mina pysselpaket ????

    ReplyDelete