Monday, June 14, 2010

Mine Scrap & Tryck bidrag

1. Skiss LO

1 Skiss LO Umenorskan
Har använt Lilybeedesign papper
Scenic Route chipboard  som mall, de minste MS stans (den man også kan stemple med) Rockabye thickers och MM Paperie Poolside journalingpapper och Adornit Tiny Whoopsy Red bokstäver 


3 Monokromatisk LO
3 Monokromatisk LO Umenorskan
Papper Kaiser Prarie lane collection, October Afternoon och MME Magnolia collection
Quickutz Espresso

5 Bingoutmaning

5 Bingo Umenorskan
Jeg valgte Spets, Charms, KNappar, Fjäril 
Lilybeedesign papir . Quickutz Espresso

7 Bröllop
7 Tema Bröllop Umenorskan
Pink Paislee papir

9. Liftutmaning

 Mitt bidrag
9 Liftutmaning Umenorskan
Jag inspirerades lite av färger, placeringen av fyrkanter (i mitt fall foton) och ric-rac. 
October Afternoon pappe

4 comments:

  1. Superfina LO´s!! Fjärilarna är ju bara såååååå underbara, måste nog köpa på mig lite sånna stämplar;-)

    ReplyDelete
  2. Du gjorde så himla mycket fint på CC:n. Jag var också där:). Har lagt till dej i min blogglista, blir så inspirerad av dina underbara layouter.
    Kram
    Petra

    ReplyDelete
  3. Vilka underbara bidrag du gjorde under cc:n. Din bruna LO är min favorit.

    Kram Malin(mummlan)

    ReplyDelete
  4. Din skiss-LO är alldeles fantastisk!!!

    ReplyDelete