Monday, October 4, 2010

Pyssel.net höstcrop - Skisse- bidrag - JEG VANT !!

Her kommer mitt bidrag til skissen i pyssel,nets höstcrop.. Var tidvis skikkelig misfornöyd med det, mine eksperimenter funket ikke helt syntes jeg. Materialer som er brukt. "plast" til å legge opp gardiner og lignende og netting som vi har til å holde fuglene borte fra under taket vårt. Det grå er "stemplet" med en flaske og det blå er stemplet med bobleplast. I tillegg har jeg brukt blå Dymo, Rockabye Thickers og en liten bit hjemmerullet wellpapp, laget med den wellpapps"maskinen" jeg kjöpte hos Nettan i våres.. Ulike farger av chalk for å farge inn gardinopplegget, (minst tre for jeg klarte ikke helt å bestemme meg for hvilken grönnfarge jeg ville ha.....)


Her er skissen:
Skapa en layout genom att inspireras av skissen. Vi vill att det skall synas att det är den du utgått ifrån.



Bild


No comments:

Post a Comment