Friday, January 14, 2011

Kos - GDT Scrap-perra



Hittade en rolig skiss på Bo Bunny bloggen och när jag hade fått så snygga papper från Bo Bunny så var jag ju bara tvungen göra en layout baserad på skissen. Några gånger när jag ska utmana mig själv försöker jag att gå lite utanför min egen komfortzon som är vit cardstock och det har jag gjort här.  Jag har använt ett rött papper från Bo Bunny som heter Love Notes från Persuasionserien  som bakgrundspapper.  Jag har vänt skissen och spegelvänt den för att passa bättre med det randiga pappret  Stripe (Persuasion). Från samma serie har jag också använt My Sweet,  klippt ut en journalingruta från Cutouts, och använt Love BirdsLove Bandit har jag använt Bee Mine, Love U Deerly och klippt ut en remsa ur DieCut pappret. Från serien pappret.


Här är skissen






Mina barn är tidvis riktiga gosiga ungar, den lilla stunden de vill sitta still... Storebror vill gärna ha med lillasyster på saker och vill hon inte komme direkt så bär han henne dit han vill. Här har han burit och suttit henne ner på täcket. Han ville jag skulle foto dem. Även om han vill bli fotad så är det lite värre med att få honom att titta direkt i kamera.


Blommorna jag har använt från Prima är tyllblomman Prima Madrigal blossom maestro mauve, Prima - Pattern Coordinates - Jack & Jill och Trellis rosor. Har också använt  rosa ros från Reprint.

Länk till Scrap-Perras blogg

5 comments:

  1. mycket snygg LO!! gillar dessa papper tycker färgkombon är riktigt härlig.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. så tøft med de fargerike papirene, og flott pyntet. bilde er typisk barn. :o)
    ha en flott helg. klem pia

    ReplyDelete
  4. Snyggt! Tycker att du lyckas riktigt bra nar du utmanar dig sjalv!
    Kram

    ReplyDelete