Friday, January 7, 2011

Together for a lifetime - GDT Scrap-perra

Like för jul ringte Scrap-perra og spurte om jeg ville gjeste bloggen i januar, og selvfölgelig ville jeg det og nå har jeg blogget det förste inlegget.  Gå inn og kikk hvis dere vil. 

Together for a lifetime

-----Gott nytt år till alla.  Har haft pysselpaus en hel månad och det är otroligt roligt att få gästa Scrap-perra nu i januari och inte minst få "flytta" in på pysselrummet igen efter många veckor på semester i Norge.


När jag fick de otroligt snygga materialet från Bo Bunny bara visste jag vilka projekt jag ville sätta i gång med.  Jag har en 3åring och en 1åring som trivs jättebra i hop - så länge storebror är på humör och lillasyster inte tar hans småsaker.  De hittar på massa roliga saker tillsammans, bygger koja, "lagar mat", tittar på tv och leker med de många leksakslådor som finns hemma för att nämna några saker. Det är extra roligt när mamma vill hjälpa till att snurra lådan runt och runt. Det är först och främst ettåringen som sätter sig i lådorna och så hoppar storebror också i. 



Jag har använt pappren Cutouts från serien  Love Bandits och Moments, My Sweet och Blooms från serien Persuasion. Alla från Bo Bunny. Från Bo Bunny har jag också använt  knappar från serien Persuasion.  Jag har chalkat alla kanter med brun chalk.Har också använt 3dkuddar för att lyfta fotot upp lite samt Zig Writer (chocolate) för att få med lite håndskriven text.


Dekorationerna jag har använt kommer från Inkido (Heart pins),  rosa ros och små rosa hjärtbrads från  Reprint och Love Birds Stickers Squares från Fancy Pants.  

4 comments: