Monday, February 28, 2011

ZOO Minialbum

Her er dagens blogginnlegg hos Creativica

Jag visste direkt vad jag ville göra när jag Canvas-pappren i mitt gäst-dt paket – ett ZOO album.  Kände att pappren passade perfekt till ett litet minialbum om vårt besök i ”Löveparken” i Givskud, Danmark.  Vi körde genom hela parken, och i den avstängda delen av parken där lejonen håller till fick sonen sitta i mitt knä när vi körde runt. Tre gånger var vi totalt runt för att han skulle vara nöjd med att se lejonen som mest låg och sov.  Det ena lejonet lyfte huvudet när vi körde förbi och det levde sonen på länge. Vi väckte lejonet pratade han om i flera månader. Lejonparken var verkligen stort för en liten 3-åring. Lille A, sov sig mest genom hela parken…..


Färdigt resultat – sparsamt dekorerad,  mina små barn ska få titta genom utan att jag ska vara rädd för att små delar ska ramla av.

För att se mer - hälsa på hos Creativica

Materiallista
Cardstock: svart, vit
Mönstrade papper
: Från Canvas Black & White Big Stripe, Black & White Zebra, Black & White Leopard och Black & White Big Dot
Färger och pennor:
MM Akryl -Asphalt, Fluid Chalk Charcoal, Zig-penna
Klistrigt
: Scotch Strong & Precise GlueDouble Sided Tape
Verktyg:
Skärmaskin, sax
Övrigt
: Bind It All, Dymo, wellpapp

1 comment:

  1. Du lyckades verkligen med ditt zoo album, jätteläckert

    ReplyDelete