Monday, October 24, 2011

Publisert i Inzpira

 Det har hendt maaaaasse på scrapfronten i det siste, her kommer litt av det siste. Har en virkelig stoooor en som jeg må holde litt hemmelig noen dager til.

Forrige uke ble jeg publisert i siste nummer av Inzpira. Det er min skisse og min röde layout som finnes lenger bak i bladet.


Har hatt en fin helg i Övik med hyggelig selskap og masse utfordringer. Takk spesielt til Sophie som var min bordsdame og sjåför. Uten deg ville ikke helgen blitt det samme. Helgens produksjon ble for meg 8 layouter. Tror nesten det er rekord for en helg.  Jeg var så heldig at jeg kom hjem med noen gevinster også. 2 andre plasser og en försteplass. Men det beste var. Jeg vant en scrapveske fra Panduro. Jeg  har jo solgt min Crop in Style XXL (og bestilte forrige tirsdag en lik fra Panduro) men det kommer til å bli perfekt med to stykker.

Sånn ser den ut


Vant også 4 stempler fra Magnolia....

1 comment:

  1. TACK själv för sällskapet! Du får sluta upp med att planera flytt till Norge, inte vill jag åka på träffar utan dig!!
    Grattis igen till alla vinster, både genom utlottning(du är en riktig turgumma)och till de genom röstning!

    ReplyDelete