Wednesday, April 11, 2012

Mollys aprilkit - Swe Scrapbook

Noen av oss i Swe Scrapbook teamet var så heldige å få noen kit fra Mollys og leke oss med og vise i Swe bloggen. 

Jag fick ett härligt färgglatt kit - aprilkitet "Fjäril vingad" att jobba med med papper från först och främst Pink Paislee Spring Jubilee, men också lite Ruby Rockit - Le Jardin papper.  Dekorationerna som chipboard från Pink Paislee, canvas och blommor från Websters, lite fjärilar, spets, knappar och thickers.   

På den första layouten har jag använt pappren i lager på lager . Av egna dekorationer har jag bara lagt till tårtpapper och tulle pleat trim från Maya Road, men den har tidigare köpt från Mollys.
anea - for mollys  swe - christin gronnslett

Även med ett så färgstarkt kit är det faktisk möjligt att tona ner färgerna, och jag vill försöka visa här lite att färgglada kit kan vara för alla, man måste inte tycka om bara stärka färger.  Här med foto från när dottern fyllde två år i höstas.  Jag har klippt ut delar av pappren och häftat i hop.  Det som kan se ut som tårtpapper längst under är faktisk utklippt från ett av pappren från Pink Paislee.





4 comments:

  1. As usual, i love your LO!! They inspired me a lot!

    ReplyDelete
  2. so very pretty Christin! I love the flower and butterfly wings tucked underneath!

    ReplyDelete
  3. wonderful pages - great misting/inking

    ReplyDelete