Thursday, August 30, 2012

Always be true to yourself

Har hatt disse blomstene fra Manor House leenge, men liksom ikke helst visst hva jeg skulle gjøre med de. Skrev ut disse bildene for en stund siden (de er tatt i juli på As oldemors 103 årsdag....) og da jeg gikk gjennom blomsterhaugen kom jeg må at disse kanskje passet bra til bildene og så måtte jeg må papirleting. Tror alle papir er fra My Minds Eye og Follow your heart serien (mest 6x6 pad). Når jeg hadde funnet frem at jeg ville bruke kom jeg - som vanlig ikke lenger og begynte å lete etter en utfordring. Jeg har en mappe i hurtiglinkene mine i Firefox hvor jeg bare drar alle månedens utfordringer til så jeg raskt kan lete i de og da fant jeg augustutfordring fra Scraptastic (det forumet som nok kommer til å overta for Nook når det gjelder engelsksprålig forum jeg kommer til å henge litt). Utfordringen var hexagon. For den som ser nøye etter så er det hexagon på bakgrundspapiret, men også noen her og der.

Dette er ikke en fargetone jeg er helt vant med og siden blomstene var så store så følte jeg ikke at min vanlige hvite cardstock helt passet her - ei heller rette kanter så derfor har jeg krøllet papirene og revet de. Har fortsatt litt lager på lager og stiftet fast alt.

Bling fra Zva Creative.

Chipboarden er malt i med gesso og mistet med litt gult og oransj (Salmon)


No comments:

Post a Comment