Monday, September 3, 2012

Supergutt

Jeg leter som kjent alltid etter utfordringer og denne gangen fant jeg den ved å se i Hilde/Scoobies blogg der hun hadde gjort CSI # 35, jeg bare fulgte lenken og vips så var layouten min også klar.

Gul/turkis/hvit er vel nå kjent som noen av mine favorittfarger...  Grønn har jeg med som et flagg og sandfargen er diecutknapp og twine.

Jeg har med Hearts, wood, photo corners, flowers som Evidence og Document summer, Random bits som Testimony.
 



Her er utfordringen



4 comments:

  1. I love this layout, I added it to my favourites today :)

    ReplyDelete
  2. wow this is exceptional , I love your style always so much to look at and has a fun and funky feel to it ..... beautiful work ... and thanks for your comments on my work ... warm hugz to you x

    ReplyDelete
  3. Vilken sötnos han är!! titta bara på hans kalufs, man vill ju bara sträcka ut handen och rufsa om i den fast fy fasen för tanter som ska pilla på en - bläh! har tänkt flera gånger hur lika din och Hildes och Riikka Kovasins stilar är - samma rena krispiga och underbara smack på rödbetan utan krusiduller. xoxo

    ReplyDelete
  4. and lookie lookie where this page brought you: to a feature over at CSI!! CONGRATULATIONS, so very well deserved! xoxox

    ReplyDelete