Thursday, August 21, 2014

Project Life i Norge gjestedesigner #3

Dette er mitt tredje innlegg som gjest hos Project Life i Norge og har klippet hele innlegget derfra. I morgen kommer nytt innlegg der.

Jeg fortsetter med å ha mye luft og hvitt og har ikke overdrevet med dekorasjoner - det overlater jeg mer til mine layouter.

I min bloggrunde i dag fant jeg en tutorial på Tim Holtz sine sider med en teknikk på hvordan man kan lage fine resist og vannfargekort. Jeg anbefaler dere å ta en titt. Jeg har i stedet valgt å gjøre motsatt av dette og i stedet for å embosse for å få resistteknikk har jeg tatt en pensel og fargelagt kortet og så embosset over - litt enklere...

Jeg blandet vann og mist først.


Jeg forsøkte meg med både med hvit og med gullembossingpulver og ble mest fornøyd med gull.


Det finnes mange fine maler å få kjøpt for å sy på papir, jeg har tatt en litt enklere løsning - søkte på stitching + scrapbook og fikk opp noen egentlig dårlige kopier. men det er nok for å kunne lage hull. 


Har brukt brodertråd - 3 tråder - kan kanskje med fordel reduseres..



Her er ferdige resultatet






1 comment:

  1. Jätte fint, har du ngn länk till dem där sy mallarna du använt? Försökte googla men fick inte fram något.

    ReplyDelete